مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 فروردین 1396 ساعت 16:102017-03-25سياسي

آیت الله ابن الرضا به ملکوت اعلی پیوست / تسلیت مراجع تقلید و رییس قوه مقننه


آیت الله حاج سید مهدی ابن الرضا در خوانسار متولد و در بیت علم و تقوی پرورش یافته و پس از استفاده از حوزه پدر و اساتید بزرگ خوانسار، راهی قم شد و از محضر درس آیت الله بروجردی، - آیت الله حاج سید مهدی ابن الرضا از علمای برجسته ایران و موسس حوزه علمیه خوانسار، به ملکوت اعلی پیوست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ آیت الله حاج سید مهدی ابن الرضا موسس حوزه علمیه خوانسار در چهارمین روز از فصل بهار، دار فانی را وداع گفت.

آیت الله حاج سید مهدی ابن الرضا در خوانسار متولد و در بیت علم و تقوی پرورش یافته و پس از استفاده از حوزه پدر و اساتید بزرگ خوانسار، راهی قم شد و از محضر درس آیت الله بروجردی، محقق داماد، اراکی، گلپایگانی و طباطبایی و حضرت امام خمینی (ره) بهره مند شد و پس از مراجعت به خوانسار منشاء خدمات فراوانی بوده که از جمله آنها تاسیس حوزه علمیه شهرستان خوانسار است.

به گفته خود ایشان پس از رحلت زعیم و مرجع بزرگ، آیت­ الله­ العظمی­ بروجردی(ره) حوزه علمیّه ضعیف شده بود، دشمنان دین و مذهب آزادانه به فعالیت و تبلیغ رسمی پرداخته بودند و بی توجّهی عالمانه عامدانه ای به دین می شد.

علما نگران اعتقادات و اعمال مردم بودند، یکی از تدابیر و چاره های مطرح شده، سامان بخشیدن به وضعیّت پریشان حوزه و تربیت طلبه های ملّایی بود که بتوانند چنین شرایطی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ابن الرضا به ملکوت اعلی پیوست / تسلیت مراجع تقلید و رییس قوه مقننه

آیت الله ابن الرضا به ملکوت اعلی پیوست / تسلیت مراجع تقلید و رییس قوه مقننه