مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 فروردین 1396 ساعت 14:552017-03-25اقتصادي

بازدید حدود 17 میلیون نفر از اماکن تاریخی و زیارتی


معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: بیش از 17 میلیون نفر از اول تا چهارم فروردین از اماکن تاریخی و زیارتی بازدید داشته اند.

- مرتضی رحمانی موحد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما" در حاشیه بازدید از مجموعه کاخ موزه های سعدآباد و نیاوران گفت: این مجموعه ها آمادگی خوبی برای پذیرایی از مهمانان نوروزی دارند؛ تغییرات، اصلاحات و مرمت هایی در طول سال داشتند که در نوروز بیشتر جلوه می کندکرده است.

وی افزود: در مجموع با توجه به محدودیت هایی که عموما برای تغییرات در این طور مراکز وجود دارد این مراکز به نحو شایسته ای مدیریت شده اند؛ حدود 27 هزار نفر از مجموعه فرهنگی نیاوران از طول اجرای طرح تا دیروز بازدید کرده اند.

معاون سازمان میراث فرهنگی گفت: تهران در چند سال گذشته با فعالیت هایی که در حوزه دستگاه های مختلف به ویژه سازمان میراث فرهنگی داشته است در حال تبدیل به یک مقصد گردشگری، محل های اقامتی و اماکن دیدنی شده است؛ فعالیت هایی انجام می شود که مسافران نوروزی افزایش پیدا کرده اند.

رحمانی موحد ادامه داد: در مجموع آثار تاریخی تهران جذابیت های خود را دارد؛ مردم از شهرهای مختلف با سفر به تهران با این آثار آشنا می شوند و مدیران مربوط هم با برنامه ریزی هایی که داشته اند تقریبا آمادگی خود را برای معرفی و راهنمایی با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید حدود 17 میلیون نفر از اماکن تاریخی و زیارتی

بازدید حدود 17 میلیون نفر از اماکن تاریخی و زیارتی