مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 فروردین 1396 ساعت 14:302017-03-25اقتصادي

طرح محیط زیستی یک کمپین برای روز سیزده بدر


زباله های به جای مانده از روز طبیعت یا روز سیزده بدر یکی از مشکلات هر ساله شهر بعد از پایان این روز محسوب می شود و امسال به منظور جمع آوری این زباله ها و پاکسازی تهران کمپین طبیعت پاک شکل گرفته است.

- محمد هاشمی پایه گذار کمپین طبیعت پاک در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این کمپین در نظر دارد در روز 13 فروردین 1396 در خروجی های شهر تهران و بوستان های تهران، اقدام به توزیع کیسه زباله برای جمع آوری زباله ها کند.

وی با بیان اینکه برای این منظور در حال تولید 250 هزار کیسه زباله هستیم، گفت: صبح روز 13 فروردین مصادف با سیزده بدر، این کیسه ها را در خروجی های تهران و بوستان ها توزیع خواهیم کرد.

پایه گذار کمپین طبیعت پاک با اشاره به اینکه بعد از شکل گیری ایده توزیع کیسه زباله برای جلوگیری از پخش زباله در روز 13 فروردین، با شرکت هایی که محصولات پلاستیکی داشتند هم ایده را مطرح کردیم، افزود: علاوه بر تعدادی از شرکت های تولیدکننده کیسه های پلاستیکی، سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران و انجمن ملی پلاستیک ایران هم ضمن استقبال از این طرح، حمایت معنوی خود را از این کمپین اعلام کردند.

هاشمی در ادامه در مورد چرایی شکل گیری کمپین طبیعت پاک اظهار کرد: اگر طبیعت ما با کیسه های پلاستیکی یا بطری های آب معدنی یا قوطی های نوشیدنی ها، زشت و نازیبا شده آیا ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح محیط زیستی یک کمپین برای روز سیزده بدر

طرح محیط زیستی یک کمپین برای روز سیزده بدر