مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 فروردین 1396 ساعت 14:262017-03-25ورزشي

شهریاری: رقابت های یوروآسیا یکی از معتبرترین رویدادهای باشگاهی در سطح جهان است


رییس دپارتمان فوتبال ساحلی درخصوص برگزاری رقابتهای بین المللی باشگاهی فوتبال ساحلی یوروآسیا به میزبانی استان یزد توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پریا شهریاری رییس دپارتمان فوتبال ساحلی گفت: فوتبال ساحلی کشور از چند سال گذشته روند رو به رشد خود را تاکنون حفظ کرده و از دلایل اصلی آن باید به برنامه ریزی های مدون و اجرای دقیق آنها اشاره کرد.

خوشبختانه این موضوع صرفا محدود به تیم ملی، یک رده از لیگ ها یا تنها مسابقات پایه کشوری نیست، بلکه این روند صعودی در تمامی حوزه های فوتبال ساحلی قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: در پنج سال اخیر تمامی شرایط زیرساختی فوتبال ساحلی کشور را در مسیر رشد کیفی قرار دادیم و پس از آن، زمان اقدامات اجرایی ما در حوزه بین الملل فرا رسید.

در واقع از سال گذشته شرایط را بررسی کرده و به این نتیجه رسیدیم که هم اکنون پتانسیل میزبانی رقابتهای بین المللی در سطح جهانی را دارا هستیم.

رییس دپارتمان فوتبال ساحلی کشور افزود: به همین منظور سال گذشته دپارتمان فوتبال ساحلی نخستین تلاش خود را انجام داد و از مسئولان ارشد سازمان جهانی فوتبال ساحلی دعوت کرد تا ضمن حضور در ایران، پتانسیل موجود را از نزدیک بررسی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریاری: رقابت های یوروآسیا یکی از معتبرترین رویدادهای باشگاهی در سطح جهان است

شهریاری: رقابت های یوروآسیا یکی از معتبرترین رویدادهای باشگاهی در سطح جهان است