مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 فروردین 1396 ساعت 12:102017-03-25فرهنگي

تفاوت فضای موزه ای امسال نسبت به گذشته


معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اعلام کرد: مجموعه های فرهنگی تهران مانند همه ی مجموعه ها شامل نیاوران، گلستان، سعدآباد و موزه ملی فضای متفاوتی نسبت به سال های گذشته داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران؛ محمد حسن طالبیان، معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در بازدید از این مجموعه ی تاریخی فعالیت های انجام شده در مجموعه نیاوران را مناسب ارزیابی کرد و گفت: توزیع مناسبی از بازدیدکننده اتفاق افتاده و بار بازدید از کاخ ها برداشته شده و تراکم به نحو مطلوبی در تمامی فضاها توزیع شده اند.

معاون میراث فرهنگی کشور با بیان اینکه تعداد بازدیدکنندگان از کاخ ها و مراکز فرهنگی به دلیل برگزاری برنامه های زنده و مراسمات ایام نوروز به ویژه در بخش میراث ناملموس افزایش یافته، ادامه داد: برگزاری برنامه های شاد و جذابی که به لحاظ محتوا متناسب با مجموعه ها هستند باعث ایجاد فضای متفاوت و با کیفیت بالاترشده و انتظار سازمان میراث فرهنگی از کاخ موزه ها که حرکت در این مسیر است، را برآورده کرده است.

وی در ادامه انجام برنامه های نوروزخوانی و آیین های نوروزی و مرمت ها و ساماندهی های انجام شده در این ماه موزه را عاملی در رضایت مردم دانست و افزود: تمیزی مجموعه که انتظار ما از مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت فضای موزه ای امسال نسبت به گذشته

تفاوت فضای موزه ای امسال نسبت به گذشته