موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 فروردین 1396 ساعت 11:052017-03-25پزشكي

جان باختن 7 نفر در محورهای قم از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون متاسفانه 7 نفر در محورهای مواصلاتی استان جان خود را از دست دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا مظفری با اشاره به فعالیت های مراکز درمانی در استان قم گفت: این مراکز در آماده باش کامل به سر برده و همواره در راستای خدمات رسانی گام برمی دارند.

وی گفت: در طی مدت سفرهای نوروزی ستاد هدایت فعال و همچنین پزشکان مقیم در مراکز درمانی حضور مستمر دارند و با اقدام به موقع در راستای رفع مشکلات مردم تلاش می کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم به دور دوم سفرهای نوروزی اشاره کرد و گفت: در این ایام نیز مراکز درمانی در خدمت مسافران و زائران بوده تا در صورت بروز خدایی نکرده مشکل بیماری، در خدمت آنها باشند.

مظفری به فعالیت های اورژانس 115 قم اشاره کرد و گفت: اورژانس نیز در طی این مدت اقدامات ارزشمندی را انجام داده و با توجه به شرایط جوی هوا با حضور به موقع در سر صحنه ها اجازه نداده تا مشکلی برای مصدومان به وجود آید.

وی گفت: در طی 10 روز فعالیت طرح سلامت نوروزی اورژانس 115 قم، بیش از 12 هزار مرتبه با تلفن اورژانس تماس گرفته و 2295 مورد ماموریت انجام شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد: در طی این مدت به وضعیت 2352 مصدوم و بیمار رسیدگی شده است و متاسفانه 7 نفر نیز به دلیل بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن 7 نفر در محورهای قم از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون

جان باختن 7 نفر در محورهای قم از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون