مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 فروردین 1396 ساعت 20:052017-03-24سياسي

پاسداشت «روز بین المللی نوروز» در دفتر سازمان ملل در وین برگزار شد


مراسم بزرگداشت روز بین المللی نوروز به همت نمایندگی دائم کشورمان در سازمان ملل متحد در وین روز جمعه چهارم فروردین در محل دفتر سازمان ملل در وین با حضور جمع زیادی از سفرا و نمایندگان کشورهای مختلف و رؤسای سازمان های بین المللی مستقر در وین و تعدادی زیادی .

- پاسداشت روز بین المللی نوروز در دفتر سازمان ملل در وین برگزار شد مراسم بزرگداشت روز بین المللی نوروز به همت نمایندگی دائم کشورمان در سازمان ملل متحد در وین روز جمعه چهارم فروردین در محل دفتر سازمان ملل در وین با حضور جمع زیادی از سفرا و نمایندگان کشورهای مختلف و رؤسای سازمان های بین المللی مستقر در وین و تعدادی زیادی از میهمانان و دوستداران فرهنگ و تمدن ایرانی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کشورهای جمهوری اسلامی ایران، افغانستان، آذربایجان، هند، عراق، قزاقستان، قرقیزستان، پاکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ازبکستان و ترکیه در برنامه امسال روز بین المللی نوروز شرکت داشتند.

یوری فدوتف مدیرکل دفتر سازمان ملل در وین، لاسینا زربو دبیر اجرایی معاهده منع جامع آزمایش های هسته ای و تعدادی از مدیران ارشد آژانس بین المللی انرژی اتمی و سازمان توسعه صنعتی ملل متحد نیز در این مراسم حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسداشت «روز بین المللی نوروز» در دفتر سازمان ملل در وین برگزار شد

پاسداشت «روز بین المللی نوروز» در دفتر سازمان ملل در وین برگزار شد