مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 فروردین 1396 ساعت 16:562017-03-24سياسي

امام جمعه موقت شهرری: امنیت ملی اقتدار و عزت ملی را به همراه دارد


مهم ترین مسأله کشور امنیت ملی و عزت ملی است زیرا این دو به یکدیگر گره خورده است و عزت همه جانبه و اقتدار را برای کشور به ارمغان آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شهرری حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی ابراهیمی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهرری اظهار داشت: همه مردم و مسؤولان باید از تمهیدات عزت ملی و امنیت مراقبت کنند و با همت جوانانه و حرکات مؤمنانه مقدمه و راه گشای مقابله با تهدیدات و پیش برد اهداف بلندی که در کشور داریم.

امام جمعه موقت شهرری ادامه داد: در 22 بهمن سال گذشته مردم انقلابی عمل کرد و حال انتظار می رود در عرصه انتخابات هم تعهد خود را به جای آورند و با حضور باشکوه خود مشت محکمی بر دهان دشمنان بکوبند.

ابراهیمی بابیان اینکه باید با یک نگاه تیزبین و یک بصیرت عمیقی به استقبال انتخابات شورای شهر و روستا و همچنین ریاست جمهوری برویم، گفت: شهروندان باید با دقت کافی مسؤولان را انتخاب کنند زیرا اگر مسؤول انقلابی انجام وظایف کند بسیاری از مشکلات حل می شود.

وی افزود: طبق اعلام ستاد انتخاباتی، داوطلبان شورای شهر و روستاها سه برابر نسبت به سال های اخیر افزایش پیدا کرده است و این در حالی است که هنوز مدت زیادی از شروع زمان ثبت نام ها نگذشته پس انتخابات افراد شایسته بیش ازپیش دشوار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت شهرری: امنیت ملی اقتدار و عزت ملی را به همراه دارد

امام جمعه موقت شهرری: امنیت ملی اقتدار و عزت ملی را به همراه دارد