مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 فروردین 1396 ساعت 15:502017-03-24اقتصادي

امام جمعه موقت اهواز: بانک ها از سرمایه گذاران خوزستانی حمایت کنند


برای افزایش تولید دراستان نیاز به تشویق سرمایه گذاران داریم لذا بانک ها باید آنها را حمایت کنند .

- امام جمعه موقت اهواز: بانک ها از سرمایه گذاران خوزستانی حمایت کنند امام جمعه موقت اهواز گفت : برای افزایش تولید دراستان نیاز به تشویق سرمایه گذاران داریم لذا بانک ها باید آنها را حمایت کنند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "مرکز خوزستان سید ابوالحسن حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز گفت : سرمایه گذاران در خوزستان در مقایسه با سایر استان ها با مشکلات بیشتری مواجه می شوند، در خوزستان سنگ اندازی در کار سرمایه گذاران، باعث خارج شدن سرمایه ها از استان می شود .

وی خوزستان را در تولید سرمایه و ظرفیت فعالیت های اقتصادی استانی خاص عنوان کرد و ادامه داد : خوزستان با داشتن منابع طبیعی ،راه های دریایی،زمینی،هوایی و رودخانه ای در تولید و صادرات نقش مهمی دارد و مردم و شرکتهای خارجی آمادگی کامل برای پذیرش سرمایه گذاری را دارند .

خطیب جمعه اهواز همچنین بااشاره به انتخابات پیش رو افزود : انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا رویداد مهمی است که باید با دقت و توجه بسیار هم از جانب مردم هم از جانب برگزار کنندگان صورت گیرد، باید توجه کرد شخصی که می خواهد مسئول شود مدیریت انقلابی داشته باشد نه اینکه صرفا به فکر خودش با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت اهواز: بانک ها از سرمایه گذاران خوزستانی حمایت کنند

امام جمعه موقت اهواز: بانک ها از سرمایه گذاران خوزستانی حمایت کنند