مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 فروردین 1396 ساعت 14:102017-03-24اقتصادي

آخرین وضعیت قیمت مرغ در بازار


مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با اشاره به گرانی گوشت مرغ به علت تعطیلی کشتارگاه ها گفت: با توزیع گسترده گوشت مرغ، اجازه ندادیم وضعیت گرانی مرغ ادامه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از صدا و سیما، علیرضا ولی با اشاره به اینکه ذخایر گوشت مرغ مجمد به اندازه کافی وجود دارد افزود: شرکت پشتیبانی امور دام در چند روز گذشته با وجود تعطیلی میادین میوه و تره بار بصورت سیار و پشت درهای بسته این بازارها مرغ منجمد را توزیع کرده است.

وی گفت: گوشت مرغ منجمد در حجم بالا در استانهایی که تراکم مسافر در آنها بالاست مثل استانهای شمالی و جنوبی، بوشهر، کهگیلویه، هرمزگان و خوزستان توزیع شده است بطوری که موفق شدیم نه تنها افزایش قیمت را کنترل کنیم بلکه قیمت گوشت مرغ در این استان ها رو به کاهش است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: با توزیع گوشت مرغ منجمد اجازه افزایش قیمت را ندادیم و برای تامین نیاز استانهای سراسر کشور 30 هزار تن گوشت مرغ منجمد پیش بینی کردیم که تاکنون کمتر از 20 هزار تن توزیع شده است.

ولی گفت: قیمت گوشت مرغ منجمد درب سردخانه هر کیلو 5300 تومان است که به لحاظ کیفیت بالا قابلیت صادرات دارد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: براساس گزارشهای موجود روز گذشته به علت بارندگی و تعطیلی کشتارگاهها قیمت هر کیلو گوشت مرغ گرم در میدان بهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت قیمت مرغ در بازار

آخرین وضعیت قیمت مرغ در بازار