مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 فروردین 1396 ساعت 12:552017-03-24اقتصادي

نشست ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور معاون اول رییس جمهوری


نشست ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی امروز جمعه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در مشهد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خراسان رضوی، خبرگزاری صدا و سیما"، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در این نشست گفت: طی سه سال اخیر از فعالیت دولت یازدهم تعداد شش هزار و 661 پروژه عمرانی، زیربنایی، کشاورزی، صنعتی و گردشگری در این استان به بهره برداری رسیده است.

محمد مقدوری افزود: این آمار مربوط به مجموع پروژه هایی است که طی سه سال اخیر به صورت تجمیعی در ایام هفته دولت، دهه فجر و سفرهای رییس جمهوری بهره برداری شده اند وی مجموع اعتبار هزینه شده برای این تعداد پروژه را 92 هزار 400میلیارد ریال ذکر و بیان کرد: طی این مدت چهار سیاست دارای اولویت خراسان رضوی با تاکید استاندار تعیین و بر این مبنا اقدام و هدفگذاری شد.

مقدوری مشارکت بخش خصوصی و استفاده از سرمایه های این بخش در طرحهای عمرانی را از سیاستهای مهم دولت در استان خراسان رضوی اعلام و بیان کرد: تاکنون در این حوزه و اجرای طرحهای مشارکتی موفقیتهای خوبی کسب شده است.

وی افزود: از جمله این طرحها تصفیه خانه در شهرجدید گلبهار، شهرهای سبزوار و کاشمر، کل شبکه فاضلاب کاشمر و اجرای شبکه فاضلاب تربت حیدریه با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور معاون اول رییس جمهوری

نشست ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور معاون اول رییس جمهوری