مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 فروردین 1396 ساعت 10:352017-03-24سياسي

تاثیر نمایشگاه «عطر یاس» بر موضوعات فرهنگی


معاون اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه عطر یاس در حرم امام خمینی (ره) تاکید کرد: «عطر یاس» در موضوعات فرهنگی و اجتماعی نقش موثری دارد.

- معاون اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه عطر یاس در حرم امام خمینی (ره) تاکید کرد: عطر یاس در موضوعات فرهنگی و اجتماعی نقش موثری دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی عبداللهی ضمن بازدید از نمایشگاه عطر یاس گفت: برای چهارمین سال است که در کنار مرقد مطهر امام راحل (ره) مجموعه ای فرهنگی با عنوان عطر یاس برپا می شود که می تواند در ارتقای فرهنگی و اجتماعی نقش بسزایی داشته باشد؛ مجموعه ای که خوشبختانه مورد استقبال مهمانان حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) - که از سراسر کشور می آیند- قرار گرفته است.

وی افزود: با بررسی نتایج برگزاری این نمایشگاه در دوره های گذشته شاهد آثار مثبت آن بر موضوعات اساسی همچون فرهنگ و اجتماع بودیم؛ موضوعاتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری هم بوده است و مکرر به مسئولان کشور برای توجه ویژه به آنها تاکید کرده اند.

عبداللهی ادامه داد: قطعا باید تلاش کنیم حضور شهروندان و مسافران نوروزی در حرم مطهر امام راحل (ره) بیش از پیش افزایش یابد و شاهد پررونق تر شدن این مجموعه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر نمایشگاه «عطر یاس» بر موضوعات فرهنگی

تاثیر نمایشگاه «عطر یاس» بر موضوعات فرهنگی