مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 فروردین 1396 ساعت 09:262017-03-24سياسي

اخبار اختلاس ها را می شنویم؛ اما عده ای فضای پسابرجام را بهشت تصور می کنند


دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل گفت: همه ما بیکاری را با تمام وجود حس می کنیم، از گرانی و فقر در جامعه ناراحتیم.

اخبار فسادهای اقتصادی و اختلاس های میلیاردی را می شنویم؛ - اما با این وجود عده ای درصددند که فضای پسابرجام را چونان بهشت موعود تصویر کنند.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید حسن شهریاری، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، بیان داشت: امروز کشور ما ایران باوجود پیشرفت و ترقی کم نظیر و گسترده دچار مشکلات و مصائب متفاوت و احیانا پیچیده ای شده است که نیازمند شناخت صحیح مشکل و فکر جامع و برنامه ریزی متقن است، حل معضلات کنونی کشور از بیکاری و گرانی و فساد اقتصادی گرفته تا تهاجم فرهنگی و نفوذ سیاسی و امنیتی، مرهون اقدام جهادی و انقلابی مسئولان و تلاش مضاعف آن ها و نیز همکاری و همدلی هم افزای مردم است.

وی با بیان اینکه مسئولان برای گشودن گره های مسائل گوناگون کشور محتاج نگرش صحیح مدیریتی هستند تا بر اساس آن اقدامات خود را تنظیم کنند، افزود: ما باید بدانیم امروز هم راه برون رفت از مصائب دشوار و پیچیده کشور و دشمنی های بیرحمانه و رذالت آمیز قلدران جهانی که سعی دارند ما را در محاصره خود قرار دهند؛ معیت الهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار اختلاس ها را می شنویم؛ اما عده ای فضای پسابرجام را بهشت تصور می کنند

اخبار اختلاس ها را می شنویم؛ اما عده ای فضای پسابرجام را بهشت تصور می کنند