مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 فروردین 1396 ساعت 09:202017-03-24سياسي

آغاز پنجمین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات شورای شهر تهران


پنجمین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران لحظاتی قبل آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"؛ ثبت نام از داوطلبان متقاضی رقابت بر سر 21 کرسی پارلمان شهری تهران، ری و تجریش در محل فرمانداری تهران انجام می شود.

ثبت نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسرکشور از صبح روز دوشنبه 30 اسفند 95 آغاز شده است و تا پایان روز یکشنبه 6 فروردین 96 ادامه خواهد داشت.

طبق اعلام رییس ستاد انتخابات کشور در طول سه روز اول ثبت نام ها از 58 هزار و 937 نفر در کل کشور ثبت نام انجام شده است که 15 هزار و 562 نفر برای شورای شهر و 43 هزار و 375 نفر نیز برای شورای روستاها ثبت نام کرده اند.

همچنین طبق اعلام فرماندار تهران در طول چهار روز گذشته یعنی تا پایان روز پنجشنبه -3 فروردین- از حدود هزار داوطلب انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران ثبت نام انجام شده است.

جلسه هیئت اجرایی شهرستان تهران برای بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای شهر تهران 17 فروردین برگزار می شود و بررسی صلاحیت ها تا 23 فروردین ادامه خواهد داشت.

ارائه گواهی عدم سو پیشینه از جمله مدارکی است که مسئولان اجرایی انتخابات بارها از داوطلبان خواسته اند به همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پنجمین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات شورای شهر تهران

آغاز پنجمین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات شورای شهر تهران