مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 فروردین 1396 ساعت 09:102017-03-24اجتماعي

آخرین وضعیت پیش بینی آب و هوا و ترافیک؛ جمعه چهارم فروردین


از روز گذشته به یکباره بر شدت بارش ها به ویژه در مناطق غربی کشور افزوده شد.

امروز هم گزارش های سازمان هواشناسی نه تنها بر تکرار شرایط جوی روز گذشته اشاره دارد، - از جمله خبرهایی که در نوروز بسیاری مشتاق دانستن درباره اش هستند و تلاش می کنند، آگاهی به روزی از آن داشته باشند، اخبار مرتبط با وضعیت آب و هوایی نقاط کشور و وضعیت ترافیکی جاده هاست؛ از این روی، تلاش خواهیم داشت برای رفاه حال مسافران پرشمار نوروزی در کشورمان، روزانه اخبار مرتبط با این دو حوزه را در بسته ای ویژه در اختیارتان بگذاریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روز گذشته آسمان بسیاری از مناطق کشور به ویژه مناطق غربی و شمال غربی کشور ابری شد و بارش برف و باران در بسیاری از محورها مواصلاتی و مناطق جغرافیایی کشور، شرایط دشواری را برای مسافران نوروزی ایجاد کرد.

بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده شرایط مذکور البته با شدت بیشتری برای امروز هم صادق است و اضافه بر آن احتمال بروز سیل و طغیان رودخانه ها نیز وجود دارد.

جدا از وضعیت آب و هوایی تقریباً از امروز زمان بازگشت موج اول مسافران آغاز شده است و این مسئله بر خلاف دو روز گذشته که ترافیک در بسیاری از محورهای کشور روان بود، بار ترافیکی جاده های کشور را هم افزایش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پیش بینی آب و هوا و ترافیک؛ جمعه چهارم فروردین

آخرین وضعیت پیش بینی آب و هوا و ترافیک؛ جمعه چهارم فروردین