مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 فروردین 1396 ساعت 08:352017-03-24اقتصادي

سخنگوی دولت: سال 95 کسری بودجه نداشتیم


سال گذشته دولت با کسری بودجه مواجه نشد و منابع بودجه از طریق درآمدهای نفتی، مالیاتی و حقوق گمرگی و واگذاری دارایی های مالی و اوراق محقق شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی نجفی، استاندار گیلان روز پنج شنبه به مناسبت عید نوروز با دکتر محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهور و سخنگوی دولت در استانداری دیدار و گفت وگو ﻛﺮﺩ.

دکتر نوبخت در این دیدار با اشاره به اینکه گیلان از لحاظ مدیریتی جزو استان های با طراز بالای کشور محسوب می شود، گفت: به مدیران استان تبریک می گویم که استاندار شما از استانداران موفق در دولت است و بخوبی سیاست های دولت تدبیر و امید را در استان اجرا می کند.

وی با اشاره به تحقق بودجه سال 95 گفت: سال گذشته دولت با کسری بودجه مواجه نشد و منابع بودجه از طریق درآمدهای نفتی، مالیاتی و حقوق گمرگی و واگذاری دارایی های مالی و اوراق محقق شد.

سخنگوی دولت افزود: دولت در حالی سال گذشته را بدون کسری به پایان برد که عده ای در ابتدای سال پیش بینی می کردند که کسری داشته باشیم.

دکتر نوبخت گفت: در سال 95 چهل هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی در کشور توزیع شد که 3هزار میلیارد تومان بیشتر از پیش بینی ابتدای سال بود.

وی ادامه داد: با هر محدودیتی که بود، دولت توانست یارانه ها را به موقع به حساب مردم واریز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت: سال 95 کسری بودجه نداشتیم

سخنگوی دولت: سال 95 کسری بودجه نداشتیم