مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 فروردین 1396 ساعت 08:102017-03-24حوادث

تیر اندازی در روز روشن به خودروی بدون سرنشین


روز گذشته سرنشینان یک خودرو پژو نقره ای که از شهرستان نور آباد لرستان بودند اقدام به تیراندازی به سمت خودرو زانتیا در شهرهرسین میکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" مرکز کر مانشاه، امیر شاه آبادی فرماندار هرسین در تشریح این خبر اظهار داشت: روز گذشته سرنشینان یک خودرو پژو نقره ای که از شهرستان نور آباد لرستان بودند اقدام به تیراندازی به سمت خودرو زانتیا در شهرهرسین میکنند.

وی افزود: در جریان این حادثه چندین گلوله به خودرو اصابت می کند که در این بین چندین تیر هم به سمت یکی از مغازه های آن خیابان شلیک می شود که خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت.

فرماندار هرسین خاطرنشان کرد: براساس تصمیمات اخذ شده توسط دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی و شورای تأمین شهرستان نیابت اخذ شده و برای شناسایی و دستگیری مضنونین که به سمت شهرستان نورآباد متواری شده اند اقدامات لازم صورت گرفته است.

همچنین سرهنگ محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: عملیات پلیسی برای دستگیری عاملان تیراندازی عصر امروز در شهرستان هرسین آغاز شده است.

سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار کرد: در پی تیراندازی در خیابان معلم شهرستان هرسین، بلافاصله اکیپی از ماموران انتظامی این شهرستان در محل حادثه حاضر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیر اندازی در روز روشن به خودروی بدون سرنشین

تیر اندازی در روز روشن به خودروی بدون سرنشین