مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 فروردین 1396 ساعت 08:102017-03-24سياسي

ورود کشتی اقیانوس پیمای تفریحی به کیش


کشتی بزرگ مسافربری اقیانوس پیمای هفت طبقه باحضور مسئولان و استقبال مردم وارد آبهای جزیره کیش شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما"، کشتی موسوم به سانی با ظرفیت هزار و 600 صندلی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش وارد حریم آبهای جزیره کیش شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تا کنون این بزرگترین کشتی اقیانوس پیمایی است که برای سفرهای تفریحی داخل کشور بکار گرفته می شود، گفت: درمرحله نخست این کشتی مسافربری از مقصد کیش به قشم و یا دیگر بنادر داخلی از جمله بندر عباس گردشگران را جابجا می کند و در مراحل بعدی نیز برای سفرهای کوتاه مدت دریایی به کشورهای خارجی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

علی اصغر مونسان افزود: طول این کشتی 176 متر و عرض آن 23 متر است و با 130 کابین و 417 تخت اقامتی امکانات بسیار مناسبی برای گردشگران در سفرهای دریایی فراهم خواهد کرد.

وی بیان کرد: 3 هزار و 500 متر فضای رستورانی، 2 سالن سینما، اتاق مطالعه، کتابخانه، اتاق بازی کودکان و سالن برگزاری همایش ها و مراسم جشن از دیگر امکانات این کشتی مسافربری است.

رییس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش گفت: این کشتی قابلیت جابجایی همزمان 200 خودرو با سرنشین را داراست و برای سوار و پیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود کشتی اقیانوس پیمای تفریحی به کیش

ورود کشتی اقیانوس پیمای تفریحی به کیش