مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 فروردین 1396 ساعت 08:052017-03-24بين الملل

آزادی 75 درصد از موصل و محاصره شدن 400 هزار عراقی در این شهر


نیروهای عراقی روز پنجشنبه، ضمن مهار حملات داعش در بخش قدیمی موصل، موفق شدند 75 درصد این منطقه را از کنترل داعش خارج و نیز محله الیابسات را در بخش غربی این شهر آزاد کنند، - کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل از محاصره شدن 400 هزار عراقی در غرب موصل خبر داد.

کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل، پنجشنبه تاکید کرد که حدود 400 هزار عراقی در بخش قدیمی شهر در غرب موصل محاصره شده اند در حالی که از کمبود مواد غذایی رنج می برند و به علت بمباران در ترس و نگرانی به سر می برند.

به نوشته رویترز، کمیساریای عالی امور پناهندگان افزود: بسیاری از غیرنظامیان از ترس تک تیراندازان داعش جرات فرار ندارند؛ اما از زمانی که دولت عراق از یکماه پیش حمله به غرب موصل را آغاز کرده است، حدود 157 هزار نفر خود را به مرکزی موقت رساندند.

یادآور می شود که نیروهای امنیتی به عملیات آزادسازی مناطق باقیمانده تحت سیطره داعش در استان نینوا ادامه می دهند، در حالی که خسارتهای جانی و تجهیزاتی گسترده ای به داعشی ها وارد کردند.

آزادی 2 روستا در موصل فرماندهی عملیات نینوا از آزادسازی دو روستای آل یاسین و ارحیله در شمال منطقه بادوش در چارچوب آزادسازی غرب موصل خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 75 درصد از موصل و محاصره شدن 400 هزار عراقی در این شهر

آزادی 75 درصد از موصل و محاصره شدن 400 هزار عراقی در این شهر