مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 فروردین 1396 ساعت 01:062017-03-23ورزشي

با دستور وزیر کار، مشکل قهرمان پارالمپیک کشور حل شد


به دنبال انعکاس مشکلات سجاد نیک پرست قهرمان پارالمپیک کشور در فضای مجازی و پیگیری مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، ربیعی وزیر تعاون، - کار و رفاه اجتماعی در کوتاه ترین زمان ممکن دستور پی گیری وضعیت این ورزشکار را صادر کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو"، به دنبال انتشار اخباری درباره دستفروشی یکی از ورزشکاران پارالمپیکی در استان بوشهر ، روزبه کردونی مدیرکل آسیب های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یونس خسروانی مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر به همراه فرماندار شهرستان گناوه در بازار گناوه حضور یافته و در محل دست فروشی، از نزدیک با این ورزشکار دیدار کرده و پس از گفت وگو و آگاهی از مشکلات نیک پرست ، قول مساعد داده شد در اولین ماه سال مشکلات این قهرمان برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی حل شود.

یونس خسروانی مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر در این زمینه گفت: باید ورزشکاران را به شکلی حمایت کنیم که فارغ از مشکلات بتوانند تمرینات خود را انجام دهند و برای کشور افتخارآفرینی کنند.

سجاد نیک پرست هم ضمن قدردانی از حمایت فوری ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز انرژی بسیار خوبی گرفتم و باید به شکلی تمرین کنم که این محبت با قهرمانی جبران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با دستور وزیر کار، مشکل قهرمان پارالمپیک کشور حل شد

با دستور وزیر کار، مشکل قهرمان پارالمپیک کشور حل شد