مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 فروردین 1396 ساعت 21:102017-03-23حوادث

مرگ پدر و مادر خانواده 4 نفره/ تلخ ترین عید محمدعلی و فاطمه


" رییس پلیس راه استان سمنان گفت: مرگ در دم پدر و مادر یک خانواده چهار نفره تهرانی در واژگونی صبح روزچهارشنبه سواری پژو پارس در محور گرمسار- سرخه، تلخ ترین عید فرزندان شان، محمدعلی و فاطمه را رقم زد.

سرهنگ حسن خسروجردی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ساعت 6 و 10 دقیقه دوم فروردین وقوع یک فقره سانحه رانندگی در جاده گرمسار- سرخه در محدوده محور اصلی تهران - مشهد به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد.

وی ادامه داد: ماموران که بی درنگ به محل سانحه در کیلومتر 16 این جاده اعزام شده بودند با صحنه هایی تلخ و دردناک مواجه شدند.

سرهنگ خسرو جردی خاطر نشان کرد: در این سانحه یک دستگاه سواری پژو پارس به علت بی توجهی راننده به جلو واژگون شده بود که مرگ در دم پدر 51 ساله و مادر 48 ساله این خانواده چهار نفره تهرانی را در پی داشت.

خسروجردی از مصدومیت محمدعلی 16 ساله و فاطمه 12 ساله خبرداد و گفت: مصدومان به بیمارستان امام خمینی(ره) گرمسار منتقل شدند.

رییس پلیس راه استان سمنان با ابراز تاثر شدید از وقوع این گونه حوادث تلخ، دردناک و غیرقابل جبران از عموم مسافران نوروزی خواست با رعایت قانون و توجه به هشدارهای مکرر پلیس از بروز سوانح این چنینی پیشگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ پدر و مادر خانواده 4 نفره/ تلخ ترین عید محمدعلی و فاطمه

مرگ پدر و مادر خانواده 4 نفره/ تلخ ترین عید محمدعلی و فاطمه