مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 فروردین 1396 ساعت 19:052017-03-23اقتصادي

مدیریت مصرف 200 مگاوات برق در تهران


انتظار داریم با کمک مشترکان تهرانی بتوانیم حداقل 200 مگاوات در تابستان سال 96 مدیریت مصرف داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداو سیما حسین صبوری در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) با اشاره به برنامه شرکت برای تعطیلات نوروزی، گفت: برنامه کاری بخش برق اصلاً تعطیل بردار نیست، و ما با تمام توان آماده ایم که در این تعطیلات پایان سال مشکلی برای شهروندان تهرانی بوجود نیاید.

وی افزود: برنامه این است که در این تعطیلات شبکه شهری ساماندهی و شستشو شود تا آمادگی بیشتری برای دوره اوج بار که از اواخر بهار شروع و تا نیمه دوم شهریور ادامه می یابد داشته باشیم.

صبوری تصریح کرد: معمولاً دوره اوج از 15 خرداد تا 15 شهریور طول می کشد و ما امیدواریم که بتوانیم با کمک شهروندان تهرانی، این دوره رانیز بدون کوچک ترین خاموشی پشت سر بگذرانیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ ادامه داد: مصرف تهران در تابستان بسیار بالاست و این امر هر ساله هزینه های هنگفتی را برای مدیریت پیکی بر روی دوش شرکت توزیع قرار می دهد.

وی تأکید کرد: نزدیک 2000 مگاوات از اوج بار تابستان معمولاً از طریق سیستم سرمایشی است که امیدواریم در سال 96 شهروندان عزیز با ما همکاری کرده و مصرف برق خود را در زمان های غیرپیک قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت مصرف 200 مگاوات برق در تهران

مدیریت مصرف 200 مگاوات برق در تهران