مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 فروردین 1396 ساعت 17:202017-03-23اقتصادي

تسهیل ارائه خدمات شهری در عباس آباد


منطقه بندی شهرداری آستارا و ایجاد منطقه ای جدید در شهرک عباس آباد و محلات حاشیه این شهرک، ارائه خدمات شهری را تسهیل می بخشد.

- رییس شورای اسلامی شهر آستارا گفت: منطقه بندی شهرداری آستارا و ایجاد منطقه ای جدید در شهرک عباس آباد و محلات حاشیه این شهرک، ارائه خدمات شهری را تسهیل می بخشد.

شهرام دولت ترکپور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با استناد به سرشماری نفوس و مسکن سال 1395، جمعیت کل شهرستان به رقمی بیش از 91 هزار نفر رسیده است که جمعیتی بالغ بر 51 هزار و 579 نفر از این تعداد در حوزه شهر مرزی بندر آستارا ساکن هستند.

وی افزایش جمعیت شهری را در آستارا دلیلی بر ارائه خدمات بیشتر شهرداری در وسعتی جدید برشمرد و ادامه داد: تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان با افزایش کیفیت خدمات رسانی از اهدافی است که مدنظر قرار دارد.

وی تأسیس منطقه ای جدید از شهرداری آستارا در شهرک عباس آباد، مسکن 900 واحدی مهر و سایر محلات مناطق جنوبی شهر را از الزامات برشمرد و افزود: منطقه بندی شهرداری آستارا و ایجاد منطقه ای جدید، نحوه ارائه خدمات شهری را تسهیل و کیفیت خدمات رسانی را سرعت می بخشد.

وی اضافه کرد: شهرداری آستارا از لحاظ رتبه بندی شهرداری های کل کشور در رتبه 7 تعریف شده است که تلاش می کنیم این رتبه را ارتقا دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل ارائه خدمات شهری در عباس آباد

تسهیل ارائه خدمات شهری در عباس آباد