مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 فروردین 1396 ساعت 14:502017-03-23سياسي

جمعیت گردشگران استان هر سال رو به افزایش است


تمامی زیبایی طبیعی، تاریخی و فرهنگی ایران در استان کرمانشاه قابل مشاهده است و با توجه به این ویژگی ها می توان کرمانشاه را یک ایران کوچک نامید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسدالله رازانی در بازدید از فعالیت ستاد خدمات سفر کرمانشاه، اظهار کرد: استان کرمانشاه از اقلیم های آب و هوایی بسیار متنوعی برخوردار است، بگونه ای که در این استان می توان سرسبزی شمال، گرمای مناطق گرمسیری و سرمای مناطق کوهستانی را همزمان تجربه کرد و این ویژگی طبیعی در نوع خود بی نظیر است.

این مقام عالی استان افزود: علاوه بر این کرمانشاه دارای آثار تاریخی بسیار شکوهمندی از دوران های مختلف هخامنشی، اشکانی، ساسانی و همچنین دوران اسلامی است که از جمله آنها می توان به مجموعه تاریخی بیستون، معبد آناهیتا، تاق بستان، تکیه معاون الملک و ده ها اثر ارزشمند دیگر اشاره کرد.

وی ادامه داد: همچنین این منطقه به دلیل برخورداری از تنوع فرهنگی بسیار زیاد، دارای صنایع دستی، غذاهای سنتی و آثار فرهنگی گوناگون و متنوعی است که علاقمندان بیشماری هم دارد.

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به این پتانسیل ها، گردشگری به عنوان یکی از محورهای توسعه استان انتخاب شده و در سال 96 در مقایسه با سال گذشته اعتبارات بسیار بهتری برای توسعه این بخش در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت گردشگران استان هر سال رو به افزایش است

جمعیت گردشگران استان هر سال رو به افزایش است