مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 فروردین 1396 ساعت 13:352017-03-23اقتصادي

متخصصان ایرانی چشم انتظار برجام


محدودیت های جدی به وجود آمده بر سر راه صنعت هوایی ایران باعث شده در طول سال های گذشته بسیاری از متخصصان ایرانی مجبور شوند میان خانه نشینی یا همکاری با ایرلاین های خارجی یک راه را انتخاب کنند؛ - موضوعی که به نظر می رسد با اجرایی شدن توافق هسته ای، مسیری جدید برای عبور از آن باز شده است.

علیرضا بحیرایی - کارشناس صنعت هوانوردی - در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به شرایطی که صنعت هوایی ایران در طول سال های گذشته با آن رو به رو بوده اظهار کرد: حمل و نقل هوایی ایران از سال ها پیش به عنوان یکی از بخش های توسعه یافته و قدرتمند کشور فعالیت خود را آغاز کرد و در این بین ایران ایر توانست با خرید تعدادی از هواپیماهای مدرن آن دوران خیلی زود نام خود را در فهرست شرکت های هوایی بزرگ منطقه و جهان مطرح کند.

او ادامه داد: این شرایط اما با توجه به آغاز تحریم های گسترده علیه صنعت هوایی ایران متوقف شد و در نتیجه نه تنها ما بخش قابل توجهی از جایگاه خود در عرصه های بین المللی را از دست دادیم که حتی شرایط برای فعالیت متخصصان ایرانی نیز بسیار محدود شد.

این کارشناس به تعداد بالای خلبانان ایرانی که شرایط برای اشتغال آنها فراهم نبوده اشاره کرد و گفت: در شرایطی که نیروهای متخصص ما توانسته اند پس از سال ها تلاش خود را به درجه ای از تخصص برسانند که توان آنها در سط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخصصان ایرانی چشم انتظار برجام

متخصصان ایرانی چشم انتظار برجام