مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 فروردین 1396 ساعت 13:252017-03-23اجتماعي

پذیرش بیش از 62 هزار خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان


62 هزار و 313 خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان استان اصفهان پذیرش و مستقر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از 27 اسفند سال گذشته تا سوم فروردین 96 ، تعداد 47 هزار و 724 خانوار فرهنگی و 14 هزار و 588 خانوار غیرفرهنگی پذیرش شده اند.

محمد حسن قائدیها افزود: از این تعداد 39 هزار و 880 خانوار در شهر اصفهان اسکان داده شده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان بابیان اینکه بیش از 13 هزار و 650 کلاس درس در قالب هزار و 360 مدرسه در استان پذیرای مسافران نورورزی است افزود: از این تعداد 650 مدرسه در شهر اصفهان پذیرای مسافران می است.

وی افزود: هم اکنون 41 ستاد اسکان در نواحی و مناطق استان اصفهان به مهمانان نوروزی خدمت رسانی می کنند و یک ستاد مرکزی و هدایت نیز در اداره کل آموزش و پرورش مستقر شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه ستادهای اسکان مسافران نوروزی به صورت شبانه روزی پذیرای مسافران خواهند بود، گفت: خانه های معلم با امکانات رفاهی مطلوب نیز آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.

محمد حسن قائدیها افزود: پارسال استان اصفهان در زمینه رزرو اینترنتی محل اسکان فرهنگیان در نوروز رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد و امسال نیز که رزرو اینترنتی از پنجم اسفند آغاز شد، رتبه اول کشور را کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش بیش از 62 هزار خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان

پذیرش بیش از 62 هزار خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان