مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 فروردین 1396 ساعت 11:452017-03-23فرهنگي

برنامه نمایش فیلمی درباره کیارستمی


مستند پرتره عباس کیارستمی فروردین ماه امسال در پنج سالن سینمایی تهران و چهار شهرستان میزبان علاقه مندان به سینما و این هنرمند فقید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گروه سینمایی هنر و تجربه از مدتی قبل نمایش فیلم 76 دقیقه و 15 ثانیه به کارگردانی سیف الله صمدیان را در چند سینما آغاز کرده و برنامه سانس های فروردین ماه این فیلم هم اعلام شده است.

این مستند که یک پرتره سینمایی درباره عباس کیارستمی است و سیف الله صمدیان به عنوان دوست و همکار او از میان تصاویر مربوط به سفرهای مشترک در داخل ایران، آن را ساخته است، در ساین های سینمایی خانه هنرمندان ایران، موزه سینما، سینما فرهنگ و پردیس های کورش و چارسو و نیز شهرهای مشهد، اصفهان، شیراز و بابل اکران می شود.

صمدیان به عنوان کارگردان این اثر در سادداشتی نوشته است: این پرتره سینمایی، هنرمندی را به تصویر می کشد که رویکرد کم نظیرش به هنر و زندگی او را تبدیل یه یکی از پرشوترین تحسین کنندگان زندگی کرده بود.

هدف اصلی این فیلم، نمایش 76 دقیقه و 15 ثانیه از زندگی و کار عباس کارستمی است به احترام و به یادگار 76 سال و 15 روز از سفر خلاقانه مردی که در دهه هفتاد زندگی اش حتی، گویی جهان را از چشم کودکی هفت ساله می دید؛ پر از تازگی و شگفتی بی آنکه به روزمرگی در نگاه دچار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه نمایش فیلمی درباره کیارستمی

برنامه نمایش فیلمی درباره کیارستمی