مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 فروردین 1396 ساعت 09:002017-03-23سياسي

فعالیت 800 موسسه و خانه قرآن شهری و روستایی در مازندران


رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: 800 موسسه و خانه قرآن شهری و روستایی در مازندران مشغول فعالیت در حوزه قرآن هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید قربانی با اشاره به اهمیت شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، اظهار کرد: موسسات قرآن و خانه های شهری و روستایی قرآن کریم نمونه بارز توجه به اقتصاد مقاومتی و مصداق عینی توجه به ظرفیت درون و اتکاء به نیروی انسانی داخلی است.

وی وجود بیش از 800 موسسه و خانه قرآن روستایی و شهری را در استان به عنوان یک ظرفیت بسیار بزرگ و اثر گذار در حوزه فعالیت های قرآنی و دینی دانست و افزود: تمامی طرح های بزرگ قرآنی با پتانسیل همین موسسات و خانه های قرآن شهری و روستایی در مازندران در حال اجرا است و خود این مجموعه مصداق عینی و واقعی باور به "ما می توانیم" است.

رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به تحویل سال نو و فرا رسیدن سال 1396، تصریح کرد: تمسک و توسل به آیات روح بخش قرآن کریم و عترت و بهره گیری از این منابع نورانی می تواند هر لحظه و هر روز حال انسان را دگرگون کند و باید قرآن برنامه اصلی و جامع زندگی در همه سال های زندگی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 800 موسسه و خانه قرآن شهری و روستایی در مازندران

فعالیت 800 موسسه و خانه قرآن شهری و روستایی در مازندران