مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 فروردین 1396 ساعت 00:162017-03-22بين الملل

بازگشت هفتاد درصد ساکنان فلوجه و الرمادی به خانه


نخست وزیر عراق با بیان اینکه در مراحل پایانی حضور داعش در عراق هستیم، اعلام کرد که70% ساکنین شهرهای فلوجه و الرمادی پس از آزادسازی به خانه هایشان بازگشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو"، حیدر العبادی نخست وزیر عراق عصر امروز (چهارشنبه) در کنفرانس ائتلاف ضد داعش در واشنگتن تأکید کرد: مجبور شدیم در حالی که می جنگیم برای مردم خدمات ارائه کنیم.

ما در درون مرزهای عراق متحدیم و به این مفتخریم.

او با بیان اینکه داعش در مراحل پایانی خود در عراق سپری می کند و ما ثابت کردیم که امپراطوری داعش رو به زوال است ؛ ادامه داد: سیاست ائتلاف نباید مهار داعش باشد بلکه باید بر نابودی داعش متمرکز شود و اگر با داعش مسامحه کنیم تمامی منطقه را در بر می گیرد.

نخست وزر عراق افزود: در 20 سال گذشته هر روز در عراق تظاهرات مردمی را شاهد هستیم که خواستار حقوق خود هستند، ما به دموکراسی احترام می گذاریم و نیروهای امنیتی ، امنیت تظاهرکنندگان را تامین می کنند اما در دوران صدام، هر کس عقیده اش را ابراز می کرد، کشته می شد.

حیدر العبادی در ادامه تأکید کرد: نفت عراق متعلق به ملت عراق است، فارغ از پیوندها و باورهای آنها، فساد به همان اندازه خطرناک است که تروریسم خطرناک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت هفتاد درصد ساکنان فلوجه و الرمادی به خانه

بازگشت هفتاد درصد ساکنان فلوجه و الرمادی به خانه