موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اسفند 1395 ساعت 22:552017-03-20بين الملل

شروط بشار اسد برای مذاکره


رییس جمهور سوریه میگوید که ملت این کشور حامی روند مصالحه هستند و جنگی که در آن رخ داده در واقع درگیری میان کشورهای حافظ حقوق بین الملل و ناقضان آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، یک هیئت پارلمانی روسیه و یک هیئت پارلمانی اروپا برای بررسی بحران سوریه به این کشور سفر کردند.

این هیئتها امروز در دمشق به دیدار بشار اسد رییس جمهور سوریه رفتند.

خبرگزاری سانا گزارش داد که در این دیدار اسد تأکید کرد که آنچه در سوریه رخ میدهد، درگیری میان کشورهایی است که خواهان حفظ حقوق بین الملل هستند و در رأس آنان روسیه و چین قرار دارند، و کشورهای که در پی نقض آن هستند؛ نقضی که از رهگذر حمایت از گروههای تروریستی و مداخله در امور داخلی سوریه بروز و ظهور میکند.

رییس جمهور سوریه تصریح کرد، سوریه همچنان بر اساس دیدگاه خود برای حل بحران از دو مسیر ادامه میدهد: نخست مبارزه با تروریسم و دوم روند سیاسی.

وی با تأکید بر اینکه سوریه آماده است که با همه گفتگو کند، شرط این گفتگو را کنار گذاشتن سلاح و پایبندی به قانون اساسی این کشور عنوان کرد.

اسد با بیان اینکه روند مصالحه در سوریه مورد حمایت ملت سوریه است اظهار داشت که این مصالحه نتایج مثبتی داشته است و جان بسیاری را حفظ کرده و اگر این حمایت نبود دولت نمی توانست به این روند ادامه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروط بشار اسد برای مذاکره

شروط بشار اسد برای مذاکره