مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اسفند 1395 ساعت 21:352017-03-20اجتماعي

افزایش سه درصدی تردد جاده ای در کشور


جانشین فرمانده نیروی انتظامی از افزایش سه درصدی تردد جاده ای در کشور خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار اسکندر مومنی امروز با حضور در محل عوارضی آزاد راه چالوس تهران در چالوس در بازدید از اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان چالوس، از جاده کندوان به عنوانی یکی از پر ترددترین جاده های کشور در این ایام یاد کرد و گفت: در طول تعطیلات نوروز تمامی عوامل اجرایی ستاد خدمات سفر اعم از فرمانداری ها، راهداری، هلال احمر، نیروی انتظامی، راهور، آتش نشانی، اورژانس، امداد خودرو و.

در آماده باش کامل هستند تا مسافران و هم وطنان در آرامش به سفر خود بپردازند.

وی با بیان اینکه خدمتگزاران در ستاد خدمات سفر توفیق خدمت رسانی را در این ایام که همه در کنار خانواده های خود بسر می برند دارند، تصریح کرد: کمتر کشوری است همانند ایران در چنین ایامی همچون نوروز همه به سفر بروند و حداقل یک سفر را چه دور و چه نزدیک تجربه می کنند.

مومنی از افزایش سه درصدی تردد جاده ای از زمان آغاز تعطیلات در روزهای پایانی اسفند تاکنون نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: این امر در تقویم ایرانیان شکل گرفته و ما باید زمینه این سفرها را فراهم کنیم.

وی با تاکید بر آماده باش کامل اعضای ستاد و نیروهای انتظامی در کل کشور، خاطرنشان کرد: تفاوت سفرهای امسال نسبت به گذشته دراین است که نورو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سه درصدی تردد جاده ای در کشور

افزایش سه درصدی تردد جاده ای در کشور