مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اسفند 1395 ساعت 15:052017-03-20فرهنگي

ویدیو: از نوای شجریان پدر و پسر تا بوچلی، نوای زانیار خسروی و اشکان خطیبی


شیرینی و آجیل را مشت مشت بخوریم، حافظ بخوانیم، موسیقی گوش دهیم، با آنهایی که قهر بوده ایم به لطف و بهانه نو شدن سال، آشتی کنیم و بوسه های آبدار را به همین مناسبت نثار کنیم تا خداوند برای صاحبان قلب های روشن، - که دل زاهد از اندیشهٔ فردا برخاست تابناک ، برای پنجمین سال پیاپی، ویژه برنامه ویدئویی را برای این لحظات طلایی تقدیمتان می کند و همزمان دعای خیر شما مخاطبان ارزشمند را برای همه مردم این سرزمین، از جمله این مجموعه خبری می خواهد.

در ویژه برنامه نوروزی تابناک به مناسبت این سال که به رسم معمول، سال خروس معرفی شده، ابتدا قطعه خداوندار اسرار را به عنوان آغازگر این ویژه برنامه ویدیویی با صدای همایون شجریان و سهراب پورناظری، سپس یکی از قطعات پرطرفداری که زانیار خسروی در ماه های اخیر منتشر کرد را به مناسب آغاز سفرهای بهاری جوانان می بینید.

اشکان خطیبی قطعه موسیقی امسال سال ماست را در آستانه سال نو منتشر کرد که برای این موزیک، یک ویدیوی جذاب از مردم سرزمین مان و زیبایی های ایران آماده کرده ایم که در ادامه این مجموعه ویدیویی می بینید.

سپس یک ادای احترام به مرزبانان ایران کرده ایم؛ مردانی که اگر در مرزها جانشان را در کف دست نمی گرفتند، شاید سال 1395 امنیت در سراسر ایران احساس نمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویدیو: از نوای شجریان پدر و پسر تا بوچلی، نوای زانیار خسروی و اشکان خطیبی

ویدیو: از نوای شجریان پدر و پسر تا بوچلی، نوای زانیار خسروی و اشکان خطیبی