مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اسفند 1395 ساعت 14:252017-03-20سياسي

متن کامل پیام نوروزی رهبر انقلاب به مناسبت آغاز سال 1396


حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1396، سال جدید را سال «اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال» نام گذاری کردند.

- حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1396، سال جدید را سال اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال نام گذاری کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است: بسم الله الرّحمن الرّحیم یا مقلّب القلوب و الابصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال.

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَهَ وَ اَبیها وَ بَعلِها وَ بَنیها.

(1) میلاد مبارک حضرت فاطمه ی زهرا، صدّیقه ی کبریٰ (سلام الله علیها) را و عید نوروز را به همه ی شما هم میهنان عزیز تبریک عرض میکنم.

عیدتان مبارک باشد هم میهنان عزیز، ملّت بزرگ ایران، جوانان عزیز، قشرهای گوناگون مردم! و بویژه تبریک عرض میکنم به خانواده های عزیز شهیدان و جانبازان و ایثارگران و همچنین به همه ی ملّتهایی که با عید نوروز آشنا هستند و آن را گرامی میدارند.

خدای متعال را بر این فرصت سپاس میگویم که یک بارِ دیگر توفیق داد عید نوروز را به شما ملّت عزیز ایران تبریک عرض کنم؛ امیدواریم که سالِ بسیار خوب و مبارک و بابرکتی و همراه با امنیّت و رفاهی در انتظار ملّت ایران باشد و سال 96، ان شاءا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متن کامل پیام نوروزی رهبر انقلاب به مناسبت آغاز سال 1396

متن کامل پیام نوروزی رهبر انقلاب به مناسبت آغاز سال 1396