مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اسفند 1395 ساعت 11:012017-03-20سياسي

امید است، در سال 1396 شاهد بهبود وضعیت معیشتی مردم باشیم


محمد واحدی رییس مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید نوشت: امید است، در سال 1396 شاهد ایجاد اشتغال مولد و بهبود وضعیت معیشتی مردم باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزازی دانشجو محمد واحدی رییس مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در پیامی فرارسیدن نوروز 96 را به هموطنان تبریک گفت، متن کامل پیام به شرح ذیل است: باسمه تعالی یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ خدایای رحمان نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغاز به خالق سپارد.

حلول سال نو و تولد دوباره طبیعت، عید فرخنده و کهن نوروز باستانی را که یادگار نیاکان و پیام آور صلح، دوستی، عشق و محبت، با لطافت گیاه و خرمی طبیعت، و تحول به مراحل نیکوتر و برتر است از خداوند منان برای تمامی هموطنانم خواستارم و در سال جدید سلامتی و عاقبت بخیری را آرزومندم.

امیدوارم ، بهار 96 نوید بخش سالی پر از امنیت برای همه رنج دیدگان و آوارگان ناشی از جنگ باشد و در سال جدید شاهد جهانی عاری از خشونت ها و خشونت طلبی ها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید است، در سال 1396 شاهد بهبود وضعیت معیشتی مردم باشیم

امید است، در سال 1396 شاهد بهبود وضعیت معیشتی مردم باشیم