مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اسفند 1395 ساعت 00:462017-03-19اجتماعي

بسته شماره سه تذکرات و توصیه های سازمان حج و زیارت به زائران نوروزی عتبات عالیات


سازمان حج و زیارت در بسته شماره سه تذکرات و توصیه هایی را به زائران نوروزی عتبات عالیات اعلام کرد.

- تذکرات و توصیه های سازمان حج و زیارت به زائران نوروزی عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در بسته شماره سه تذکرات و توصیه هایی را به زائران نوروزی عتبات عالیات اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه جامعه "، سازمان حج و زیارت در بسته شماره سه تذکرات و توصیه هایی را به زائران نوروزی عتبات عالیات اعلام کرد.

از قبول و دریافت و نگهداری هر گونه بسته، محموله، ساک و پاکت جهت تحویل به ایرانیان مقیم عراق و بالعکس خودداری کرده و در صورت مشاهده، مراتب را به اطلاع مدیر کاروان برسانید.

به زائران محترم توصیه می شود شماره تلفن همراه مدیر راهنمای کاروان را همراه خود داشته باشند تا در مواقع ضروری بتوانند با وی تماس برقرار کنند.

همچنین اطلاع از شماره های تماس مراکز و دفاتر ستاد در عراق نیز می تواند در صورت بروز مشکل احتمالی برای زائران گرامی مفید و راهگشا باشد.

با توجه به شرایط خاص سیاسی ، اجتماعی و امنیتی کشور عراق، هرگونه مشکلی که منجر به بسته شدن مرز(اعم از زمینی و هوایی)، کاهش مدت سفر و یا عدم تشرف زائر به عراق یا یکی از شهرها و اماکن زیارتی و یا بازگشت زودهنگام یا دیرهنگام از عراق شود، متصور است در این صورت ابطال نوبت اعزام اجتناب ناپذیر خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته شماره سه تذکرات و توصیه های سازمان حج و زیارت به زائران نوروزی عتبات عالیات

بسته شماره سه تذکرات و توصیه های سازمان حج و زیارت به زائران نوروزی عتبات عالیات