مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1395 ساعت 15:202017-03-18سياسي

از ابتدای طرح نوروزی هر ساعت؛ 5 ماموریت امدادی برای هلال احمر


معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر با تاکید بر نقش داوطلبان و جوانان هلال احمری در پیشگیری از حوادث گفت: امسال نیروهای انسانی مسقر در پایگاه های امداد و نجات در نوروز نسبت به سال گذشته رشد متوسط پنج درصدی داشته است.

- از ابتدای طرح نوروزی هر ساعت؛ 5 ماموریت امدادی برای هلال احمر معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر با تاکید بر نقش داوطلبان و جوانان هلال احمری در پیشگیری از حوادث گفت: امسال نیروهای انسانی مسقر در پایگاه های امداد و نجات در نوروز نسبت به سال گذشته رشد متوسط پنج درصدی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید حمید جمال الدینی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر با تکیه بر نقش پیشگیری، آموزش و مرحله نیاز با ارتقای آمادگی، آماده ارائه خدمات مناسب است، گفت: در ایام نوروز 50هزار نیروی امدادگر، داوطلب و جوان در 1335پایگاه ثابت و سیار حضور فعال دارند و علاوه بر آن حداقل یک نفر از رشته های گروه پزشکی تحت عنوان داوطلب امدادیار در 113 پایگاه خدمات رسانی هلال احمر در کنار دیگر امدادگران به ارائه خدمات برای مردم می پردازند.

وی افزود: به طور متوسط از 25 اسفندماه هر ساعت 5 ماموریت انجام شده است، 43 درمانگاه تخصصی و عمومی در 26 استان فعال بوده و 35 داروخانه در 30 استان با هماهنگی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی کشور به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ابتدای طرح نوروزی هر ساعت؛ 5 ماموریت امدادی برای هلال احمر

از ابتدای طرح نوروزی هر ساعت؛ 5 ماموریت امدادی برای هلال احمر