مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1395 ساعت 17:502017-03-15سياسي

حذف دفترچه در مراکز درمانی تأمین اجتماعی


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: حذف دفترچه در مراکز درمانی تأمین اجتماعی گامی بزرگ و ارزشمند است که با پیگیری ها و تلاش های مجاهدانه طی سال های اخیر انجام شده و یکی ازنتایج اجرای نهضت IT در سازمان تأمین اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدتقی نوربخش در مراسم جشن حذف دفترچه در مراکز درمانی ملکی سازمان تأمین اجتماعی که امروز با حضور نایب رییس مجلس شورای اسلامی و روسای کمیسیون های اجتماعی و بهداشت و درمان مجلس و نمایندگان تشکل های کارگری و بازنشستگی در بیمارستان شهید دکتر معیری برگزار شد، افزود: نهضت IT برای جبران ضعف ها و عقب ماندگی هایی که در استفاده از فن آوری اطلاعات در این سازمان بوجود آمده بود، اجرا شده است.

وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی همواره از سازمان های پیشتاز کشور در بهره گیری از فن آوری ها نوین بوده است اما در مقطع زمانی منتهی به استقرار دولت تدبیر و امید با وجود تحولات فراوان و جهش های خیره کننده ای که در فن آوری اطلاعات روی داده بود؛ سازمان تأمین اجتماعی از تحولات این حوزه مغفول مانده و با شرایط نا مناسبی در خدمت رسانی سازمان مواجه بودیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی رفع کاستی ها و جبران عقب ماندگی ها را نیازمند تلاش مجاهدانه در این سازمان عنوان کرد و گفت: این موضوع در سالهای اخیر با جدیت تمام دن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف دفترچه در مراکز درمانی تأمین اجتماعی

حذف دفترچه در مراکز درمانی تأمین اجتماعی