مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1395 ساعت 11:502017-03-15سياسي

دیدار وابستگان نظامی 27 کشور خارجی با ارشد نظامی آجا در جنوب غرب کشور


وابستگان نظامی کشورهای دوست متشکل از 27 کشور با امیر سرتیپ دوم علی ظریفی یگانه فرمانده قرارگاه منطقه ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور دیدارکردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ،امیر علی ظریفی فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب غرب نیروی زمینی ارتش یگانه در نشست با وابستگان نظامی کشورهای دوست در محل لشکر 92 زرهی اهواز اظهار کرد:بازدید از یادمان شهدا و مناطق عملیاتی خوزستان از جمله برنامه هایی است که برای وابستگان نظامی کشورهای دوست در یک سفر دوروزه برنامه ریزی شده و امید است در این سفر این میهمانان ویژه با رشادت های شهدای دوران دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

وی افزود: دوران دفاع مقدس حادثه عظیمی در تاریخ بود که درس رشادت، ایستادگی و ایثار را برای ما به یادگار گذاشت و مناطق عملیاتی نیز یادگار این دوران مقدس است که راهیان نور از سراسر کشور و همچنین گردشگران خارجی را به این مناطق می کشاند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب غرب نیروی زمینی ارتش ادامه داد:در جای جای خوزستان آثار دوران دفاع مقدس به چشم می خورد و این مناطق عملیاتی برای ما تداعی کننده رشادت های بزرگ مردانی است که با نثار جان خود درس ایستادگی و مقاومت را به ما آموختند.

وی تصریح کرد: لشکر 92 زرهی استان در دوران دفاع مقدس نقش برجسته ای را ایفا کرد و طرح ریزی عملیات شکست حصر سوسنگرد نیز در محل ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وابستگان نظامی 27 کشور خارجی با ارشد نظامی آجا در جنوب غرب کشور

دیدار وابستگان نظامی 27 کشور خارجی با ارشد نظامی آجا در جنوب غرب کشور