مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1395 ساعت 22:402017-03-14سياسي

وابسته های نظامی کشورهای دوست به خوزستان سفر می کنند


رییس سازمان حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس ارتش گفت: با رویکرد اخیر ارتش جهت فراهم آوردن امکان بازدید وابسته های نظامی کشورهای دوست از مناطق جنگی خوزستان، - این کشورها به توانمندی نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس پی خواهند برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، منطقه خوزستان، امیر سرتیپ دوم ابراهیم گلفام در حاشیه دیدار وابسته های نظامی 27 کشور با فرمانده قرارگاه جنوب غرب نیروی زمینی ارتش که امروز (سه شنبه، 24 اسفند) در قرارگاه لشکر 92 زرهی خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: قطعا خوزستان از مناطق باارزش دفاع مقدس است.

اشغال این استان از اهداف اصلی رژیم بعث عراق بود و عراق در نظر داشت که در مدت سه روز خوزستان را اشغال کند.

وی ادامه داد: اما مردم خوب خوزستان به همراه سایر مردم کشور و نیروهای مسلح در شرایط بسیار نابرابر از خوزستان دفاع کردند و دشمن متجاوز را از این استان بیرون راندند و عملا با این اتفاق که موجب منصرف شدن دشمن از اهداف تهاجم همه جانبه به ایران شد، برگ زرینی برای نیروهای مسلح و مردم خوزستان رقم خورد.

رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش عنوان کرد: این سازمان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری که دفاع مقدس را یک ثروت بزرگ دانستند و اشاره کردند که باید با استفاده از ابزارهای مختلف فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وابسته های نظامی کشورهای دوست به خوزستان سفر می کنند

وابسته های نظامی کشورهای دوست به خوزستان سفر می کنند