مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1395 ساعت 11:352017-03-14اقتصادي

امضای قرارداد توسعه فولاد هرمزگان با فاینانس خارجی در سال آینده


مدیرعامل فولاد مبارکه با بیان اینکه این کارخانه هرگز دست خود را از پشت فولاد هرمزگان برنداشت، تصریح کرد: فولاد مبارکه پس از خرید فولاد هرمزگان تاکنون هزار میلیارد تومان در این شرکت هزینه و سرمایه گذاری کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهرام سبحانی روز گذشته(23 اسفند) در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سابق و جدید فولاد هرمزگان، افزود: در زمان آغاز مدیریت هراتیان قیمت جهانی نصف و بازار به شدت راکد شد درحالی که هزینه ها و قیمت مواد اولیه کاهش نیافت و عرضه سنگین فولاد چین به بازار جهانی را هم شاهد بودیم .

وی با اشاره به اینکه قرارداد توسعه فولاد هرمزگان که فاینانس خارجی هم دارد، اوایل سال آینده امضا می شود، خاطرنشان کرد: براساس این قرارداد، ظرفیت فولاد هرمزگان از 1.

5 به 3 میلیون تن خواهد رسید و این پروژه ظرف سه سال اجرا خواهد شد.

سبحانی با بیان اینکه قصد داریم یک واحد نورد گرم هم در پایین دست فولاد هرمزگان احداث کنیم تا ارزش افزوده محصول فولاد هرمزگان بیشتر شود، اضافه کرد: فارغ از دید بومی و غیربومی همه باید تلاش کنیم فولاد هرمزگان موفق شود.

وی ادامه داد: ادغام واحدهای کوچک باید در دستور کار قرار بگیرد زیرا آینده را از این نظر نگران کننده می بینم و در جهان به سمت واحدهای بزرگ رفته اند، به نظرم واحدهای کوچک فعال در منطقه ویژه خلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای قرارداد توسعه فولاد هرمزگان با فاینانس خارجی در سال آینده

امضای قرارداد توسعه فولاد هرمزگان با فاینانس خارجی در سال آینده