مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1395 ساعت 09:302017-03-14بين الملل

طرح درمانی جمهوری خواهان، 14 میلیون آمریکایی را سال آینده از بیمه محروم می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما"؛ اداره بودجه کنگره CBO که یک نهاد غیرحزبی کنگره آمریکا است در گزارشی اعلام کرد اگر جمهوری خواهان آمریکا به قول خود برای کنار گذاشتن طرح بیمه سلامت درمانی باراک اوباما موسوم به "اوباماکر" عمل کنند، چهارده میلیون شهروند آمریکایی از سال آینده بیمه درمانی خود را از دست خواهند داد.

یکی از پرونده هایی که ترامپ از سلف خود اوباما به ارث برده، ­پرونده نظام سلامت و درمان آمریکا است که بسیار­ پیچیده است.

اصلاح نظام درمانی آمریکا یا "اوباماکر" ­در سال دو هزار و ده به تصویب رسید اما ترامپ این قانون را فاجعه توصیف کرده است و قصد برچیدن کامل آن را دارد.

رییس جمهور جدید آمریکا در کارزار انتخاباتی خود به طرفدارانش قول داد کل یا بخشی از طرح طرح بیمه سلامت درمانی تصویب شده توسط دولت باراک اوباما را لغو خواهد کرد.

قانون بیمه سلامت درمانی آمریکا که باراک اوباما در سال دو هزار و ده رسما اعلام کرد، یکی از اصلی ترین دستاوردهای دوره ریاست جمهوری اوباما محسوب می شود.

هدفی که باراک اوباما در این طرح دنبال می کرد این بود که میلیونها شهروند آمریکایی فاقد بیمه درمانی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند اما جمهوری خواهان کنگره آمریکا هرگز آن را قبول نکردند و مانع از تصویب و اجرای آن شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح درمانی جمهوری خواهان، 14 میلیون آمریکایی را سال آینده از بیمه محروم می کند

طرح درمانی جمهوری خواهان، 14 میلیون آمریکایی را سال آینده از بیمه محروم می کند