مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1395 ساعت 00:402017-03-12سياسي

راهیابی فولاد مبارکه به فینال مسابقات مدیریت دانش محور


ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت ارزش آفرین دانش با هدف ارزیابی میزان خلق ارزش از سرمایه های معنوی برگزار شد و در آن دکتر سهرابپور، رییس بنیاد جایزه جهانی سازمان دانشی برتر در ایران با اهدای لوح تقدیر به دکتر سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان از این شرکت به عنوان شرکت دانش محور ایرانی و سازمان فینالیست جایزه جهانی MAKE قدردانی نمود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فولاد، دکتر مهدی شفیعی زاده دبیر جایزه، در خصوص ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت ارزشآفرین دانش گفت: در سال جاری 70 سازمان ایرانی مورد ارزیابی قرارگرفته اند که از این تعداد 45 سازمان وارد مرحله ارزیابی از نزدیک شدند و پنج سازمان هم به فینال ارزیابی رسیدند که در نهایت فولاد مبارکه اصفهان، بانک پاسارگاد و پتروشیمی بندر امام (ره) به عنوان سه سازمان دانشی برتر در ایران انتخاب شدند.

وی هدف از برگزاری این جایزه را ارزیابی سازمانها عنوان و بیان کرد: ارزیابی میزان خلق ارزش از سرمایههای نامشهود در کنار سرمایه های فیزیکی و همچنین خلق ارزش از ساختار، ارتباطات سازمانی، منابع انسانی و مدیریت این منابع هدف اصلی برگزاری این جایزه است.

نماینده بنیاد جایزه جهانی سازمان دانشی برتر در ایران به معیارهای ارزیابی سازمانها اشاره کرد و افزود: هشت محور شامل رهبری سازمان، یادگیری سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی فولاد مبارکه به فینال مسابقات مدیریت دانش محور

راهیابی فولاد مبارکه به فینال مسابقات مدیریت دانش محور