مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1395 ساعت 12:502017-03-10فرهنگي

صداپیشه جناب خان در وضعیت بحرانی «قند پهلو»


محمد بحرانی که این روزها مشغول صداپیشگی در مجموعه «کلاه قرمزی و پسرخاله» است، از شب گذشته به جمع دست اندرکاران «قند پهلو» ویژه نوروز 96 پیوست.

- محمد بحرانی که این روزها مشغول صداپیشگی در مجموعه کلاه قرمزی و پسرخاله است، از شب گذشته به جمع دست اندرکاران قند پهلو ویژه نوروز 96 پیوست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی قند پهلو ، امیر قمیشی - تهیه کننده و کارگردان قند پهلو - گفت: محمد بحرانی که پیش از این نیز در مجموعه های لبخند تهران و لبخند صلواتی سابقه همکاری در آیتم های نمایشنامه خوانی را با این تیم داشته، در بخش جدید قند پهلو با نام وضعیت بحرانی حضور دارد، که به پیشنهاد و طبع نازک رضا رفیع نامگذاری شده است.

وی افزود: بحرانی در این آیتم هرشب به بازخوانی نثرهای طنز منتشر شده در بازار نشر سال 95 خواهد پرداخت.

قمیشی ادامه داد: در سری جدید قند پهلو علاوه بر محتوای ثابت این مسابقه تلویزیونی یعنی طنز منظوم در قالب های کلاسیک، شعر نو هم در قالب های سپید و نیمایی و البته با محتوای طنز در بخش جدیدی با نام نو که رسید به بازار و نثر طنز در بخش وضعیت بحرانی به شرکت کنندگان و مخاطبان قند پهلو ارائه خواهد شد.

به گفته این تهیه کننده، در سری هشتم قند پهلو تیتراژ و گرافیک رئال تری نسبت به فصل های پیشین این مجموعه پیش بینی شده و دکور ساده این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صداپیشه جناب خان در وضعیت بحرانی «قند پهلو»

صداپیشه جناب خان در وضعیت بحرانی «قند پهلو»