مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1395 ساعت 16:462017-03-05بين الملل

سفر دومین مقام عالی رتبه بحرین به دوحه طی یک هفته


ولیعهد بحرین امروز در سفری رسمی وارد دوحه پایتخت قطر شد و این دومین مقام عالی رتبه بحرینی است که طی یک هفته به دوحه می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، سلمان بن حمد آل خلیفه امروز یکشنبه وارد دوحه شد در حالیکه خلیفه بن سلمان آل خلیفه نخست وزیر بحرین نیز طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه گذشته به دوحه سفر کرد.

سفر ولیعهد بحرین به دوحه در حالی است که دیشب تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر و حمد بن سلمان عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین تلفنی با یکدیگر گفت وگو و روابط دوجانبه و آخرین تحولات منطقه را بررسی کردند.

خبرگزاری بحرین گزارش داد که ولیعهد بحرین به محض ورود به دوحه مورد استقبال عبدالله بن حمد آل ثانی معاون امیر قطر قرار گرفت.

قرار است ولیعهد بحرین در این سفر با امیر قطر دیدار و درباره تقویت روابط برادرانه و حمایت از همکاری بین دو کشور برادر در زمینه های مختلف بحث و گفت وگو نماید.

وی در بدو ورود به دوحه گفت که تبادل سفرهای بین مقامات دو کشور تأثیر اساسی در تقویت همکاری و هماهنگی در زمینه های سیاسی، توسعه ای و اقتصادی خواهد داشت.

وی افزود: سفر من به دوحه با فاصله اندک از سفر خلیفه بن سلمان آل خلیفه نخست وزیر به دوحه تأکیدی بر روابط مستحکم و تمایل برای تقویت همکاری و هماهنگی در رابطه با منافع دو کشور و دو ملت برادر و حمایت از شیوه و منش شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر دومین مقام عالی رتبه بحرین به دوحه طی یک هفته

سفر دومین مقام عالی رتبه بحرین به دوحه طی یک هفته