مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1395 ساعت 11:052017-03-02حوادث

استفاده سالانه 25 میلیون نفر از خطوط ریلی/کاهش 19 درصدی سرقت در حوزه ریلی


سالانه 25 میلیون نفر از خطوط ریلی برای مسافرت استفاده می کنند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرمانده پلیس راه آهن کشور در حاشیه سفر به بندرعباس در جمع خبرنگاران گفت: به واسطه امنیت خوب و پایدار توسط پلیس ، سالانه 25 میلیون نفر در کشور برای مسافرت های دور و نزدیک از 11هزار کیلومتر خطوط ریلی استفاده می کنند.

سردار علیرضا اکبر شاهی افزود: در راستای طرح های نوروزی، امسال خطوط ریلی از افراد کارتون خواب و معتادان حاشیه آن پاکسازی می شوند.

وی هدف اجرای این طرح را بالا بردن ضریب امنیت خطوط راه آهن در تعطیلات نوروز و ایمنی هرچه بیشتر جان و مال مسافران در این مدت دانست و عنوان کرد: با این اقدام امنیت و رضایت خاطر بیشتری از مسافرت با قطار خواهند داشت .

فرمانده پلیس راه آهن کشور تصریح کرد: میزان سرقت ها امسال در حوزه ریلی 19 درصد کاهش یافته که نشان دهنده موفق بودن طرح های اجراشده در این زمینه است .

اکبر شاهی ادامه داد: همچنین در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر امسال میزان کشف کالای قاچاق در حوزه مأموریتی این پلیس 115 درصد از نظر ریالی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش یافته است .

وی عنوان کرد: در زمینه مبارزه با مواد مخدر هرچند از تعداد پرونده ها کاسته شده، ولی میزان کشفیات 35 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده سالانه 25 میلیون نفر از خطوط ریلی/کاهش 19 درصدی سرقت در حوزه ریلی

استفاده سالانه 25 میلیون نفر از خطوط ریلی/کاهش 19 درصدی سرقت در حوزه ریلی