مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1395 ساعت 09:552017-02-28حوادث

شناسایی بیش از 7 هزار نقطه پرخطر در تهران


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران: 7255 نقطه پر خطر در پایتخت شناسایی شده و کمتر از یک درصد آنها هم ایمن سازی نشده است.

- سعید شریف زاده در مصاحبه تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما "در خصوص ارایه و اجرای طرح لایحه اماکن پرخطر و مجتمع های تجاری و مسکونی در شهر تهران که به تصویب شورای اسلامی شهر تهران نیز رسیده است، گفت: طراحی درخصوص بازرسی و ایمنی اماکن پر خطر در شهر تهران اجرایی شد که در همین راستا در 2 سال اخیر قریب به 7255 نقطه در شهر تهران را شناسایی و بازدید کردیم.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به شناسایی 7255 نقطه پر خطر در پایتخت گفت: با وجود ارسال رونوشت لایحه اماکن پرخطر و مجتمع های تجاری و مسکونی در شهر تهران به وزارت کار و دیگر مقامات قانونی، متاسفانه تاکنون کمتر از یک درصد این اماکن هم ایمن سازی نشده اند.

وی با تاکید بر اینکه رونوشت این طرح نیز به وزارت کار و دیگر مقامات قانونی ارسال شده که متاسفانه کمتر از یک درصد این اماکن هم ایمن سازی نشده اند، ادامه داد: زیرا طرح مذکور الزام قانونی برای شهروندانی که ساختمان های خود را بر اساس این قانون ایمن کنند، نداشته و در این باره ضمانت اجرایی نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی بیش از 7 هزار نقطه پرخطر در تهران

شناسایی بیش از 7 هزار نقطه پرخطر در تهران