مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1395 ساعت 18:402017-02-27سياسي

پاکسازی میدان مین چذابه در دستور کار وزارت دفاع قرار گیرد


جلسه ستاد اربعین حسینی 96 استان خوزستان، با طرح موضوعاتی مانند در دستور کار قرار گرفتن پاک سازی میدان مین چذابه، صدور ویزای الکترونیک از سوی عراق و استفاده از سالن مسافربری پایانه مرزی شلمچه برای خروج اتباع غیرایرانی امروز، - دوشنبه 9 اسفندماه در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، ولی الله حیاتی فرماندار خرمشهر در این جلسه با اشاره به اینکه مرز بین المللی شلمچه با عنوان پایانه تردد اتباع غیرایرانی است، گفت: لازم است که سازمان پایانه ها گیت هایی را در فضای باز برای اتباع خارجی در نظر بگیرد تا مشکلات سال های گذشته تکرار نشود.

استفاده از سالن مسافربری شلمچه برای خروج اتباع غیرایرانی مسعود مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان هم در این جلسه گفت: در محوطه مسافربری پایانه شلمچه گیت های سیاری تهیه شده که به عنوان گذرگاه موقت برای اتباع بیگانه مورد استفاده قرار می گیرد.

وی افزود: این نکته باید مدنظر قرار گیرد که سالن پایانه مسافربری شلمچه ظرفیت این را دارد که بخشی از آن به اتباع بیگانه اختصاص داده شود؛ البته باید برای این موضوع فکری اساسی کرد تا بتوان از سالن برای زائران غیرایرانی استفاده کرد چراکه در سال های آینده با گرمای هوا مواجه خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکسازی میدان مین چذابه در دستور کار وزارت دفاع قرار گیرد

پاکسازی میدان مین چذابه در دستور کار وزارت دفاع قرار گیرد