مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 00:012017-02-21سياسي

چگونه شادابی بی نظیری را در عید رقم بزنیم


یکی از زیبایی های فصل بهار و نوروز، طراوات و نشاط و شادابی طبیعت است، انسان وقتی شادابی طبیعت را می بیند، در وجود خود نیز احساس شادابی می کند، - نماز بی نظیرترین شادابی و نشاط را برای ما به ارمغان می آورد.

"، ایام عید نوروز که با آغاز فصل بهار، شکوفه زدن درختان و سرسبز شدن زمین مصادف است، بیشترین ایام تعطیلات عمومی و بهترین فرصت برای دید و بازدید میان مردم و سفرهای زیارتی و سیاحتی است.

در همین راستا، حاکمیت و نهادهای دولتی وظیفه دارند زمینه­ های اقتصادی، مادی و فرهنگی را برای مردم تأمین کنند، از این رو آن ها تلاش می کنند با برنامه­ هایی همچون پرداخت عیدی به کارمندان، برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم پوشاک و خوراک، طرح امنیت جاده­ای و شهری، آماده سازی اماکن زیارتی، باستانی و تفریحی و .

زمینه را برای استفاده بهتر مردم از تعطیلات فراهم آورند، اما رسالت دولت فقط محدود به بسترسازی­ های سخت افزاری و اقتصادی نیست؛ بلکه باید برنامه منسجم و هدفمندی نیز برای فرهنگ سازی داشته باشد تا ایام نوروز از این جهت نیز همراه با فرهنگ، ادب و اخلاق باشد.

این در حالی است که یکی از وظایف مهم دولت­ ها، حفاظت از هویت فرهنگی، ارزش­ های انسانی و میراث تاریخی یک ملت است که نقش مهمی در ساخت اجتماعی و همبستگی جمعی افراد جامعه دارد، فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه شادابی بی نظیری را در عید رقم بزنیم

چگونه شادابی بی نظیری را در عید رقم بزنیم