مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1395 ساعت 20:412017-02-19بين الملل

تشییع جنازه نمادین «ریاست جمهوری آمریکا» در نیویورک


جمعی از جوانان شهر نیویورک آمریکا در مراسمی انتقادی تشییع جنازه نمادین «ریاست جمهوری» را برگزار کرده و خواستار رییس جمهوری شدند در خدمت همه اهالی این کشور باشد.

- جمعی از جوانان شهر نیویورک آمریکا در مراسمی انتقادی تشییع جنازه نمادین ریاست جمهوری را برگزار کرده و خواستار رییس جمهوری شدند در خدمت همه اهالی این کشور باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جمعی از جوانان شهر نیویورک آمریکا در یکی از پارک های این شهر تشییع جنازه ای نمادین برای ریاست جمهوری آمریکا را اجرا کردند.

به نوشته وبگاه یاهو نیوز " مراسم روز روسای جمهور توسط گروهی به نام Rise and Resist سازماندهی شده بود و روز شنبه در اطراف پارک واشنگتن شهر نیویورک با حضور برخی جوانان این شهر اجرا شد.

به نوشته یاهو نیوز، در این مراسم تابوتی نمادین نیز آماده شده بود و روی آن تاریخ ولادت ریاست جمهوری در آمریکا، سی آوریل 1789 و وفات آن روز بیستم ژانویه 2017 (روز تحلیف دونالد ترامپ، رییس جمهور کنونی آمریکا) نوشته شده بود.

شرکت کنندگان این مراسم برای ابراز ناراحتی خود از رییس جمهور آمریکا شعارهایی غمگین سروده و درخواست کردند رییس جمهوری در این کشور پیدا شود که خود را وقف خدمت به همه آحاد مردم نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع جنازه نمادین «ریاست جمهوری آمریکا» در نیویورک

تشییع جنازه نمادین «ریاست جمهوری آمریکا» در نیویورک