مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1395 ساعت 20:312017-02-19اقتصادي

معاون استاندار ولگاگراد: محصولات غذایی اردبیل قابل عرضه در بازارهای روسیه است


محصولات غذایی و کشاورزی با کیفیت اردبیل قابل عرضه در بازارهای روسیه و شهر ولگاگراد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اردبیل، سانی اف الکساندر عصر امروز در جلسه مشترک اتاق های بازرگانی ولگاگراد و اردبیل در سالن جلسات اتاق بازرگانی اردبیل اظهار کرد: محصولات کشاورزی و غذایی استان اردبیل بسیار با کیفیت بوده و قابلیت عرضه در بازارهای روسیه را دارند.

وی تصریح کرد: در مدت زمان کوتاهی نمایشگاه مواد غذایی و زراعتی شهر ولگاگراد در این شهر برگزار می شود و ما از اتاق بازرگانی شهر اردبیل دعوت می کنیم تا در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و محصولات خود را در آن عرضه کنند.

معاون استاندار ولگاگراد گفت: از شهردار اردبیل و فعالان حوزه اقتصادی این استان دعوت می کنیم تا به استان ولگاگراد سفر کنند و هدف از سفر ما به استان اردبیل رسیدن به یک برنامه مشخص برای ادامه فعالیت در دو استان است.

الکساندر افزود: ما خواستار همکاری با اتاق بازرگانی اردبیل هستیم و این مسأله را قبلاً در دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو بیان کردیم و رایزنی های بسیاری برای همکاری مشترک در زمینه های مختلف انجام گرفته است.

وی بیان کرد: آماده تبادل دانشجویان دو استان اردبیل و ولگاگراد در زمینه های مختلف هستیم که امیدواریم فعالیت ها و برنامه های مشترک در تمامی زمینه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار ولگاگراد: محصولات غذایی اردبیل قابل عرضه در بازارهای روسیه است

معاون استاندار ولگاگراد: محصولات غذایی اردبیل قابل عرضه در بازارهای روسیه است